Kasztrendszer

 2009.09.07. 17:08

A Majesty 2 egyik nagy újítása lesz, hogy az első résztől eltérően nem lesznek egymást kizáró épületek, viszont a templomok egy magasabb szintet fognak képviselni a guildeknél és csak bizonyos jól örzött helyekre lehet őket felépíteni.

A nehezítésért kárpótlásul viszont egyrészt nem lesznek egymást kizáró templomok (de az egymást utáló kasztok gonoszkodni fognak egymással, a paladin például meg fogja ölni a Krypta papnő élőholtjait, satöbbi...) másrészt bizonyos alapkasztú karakterek felfokozhatóak lesznek templomlakóvá bizonyos pénzösszegért cserébe. A szintjük, felszerelésük így megmarad de átköltöznek az adott templomba és onnantól kezdve az új kasztba fognak tartozni.

A valószínűsíthető fejlődési utakat és a második részben található kasztokat mutatja be az alábbi ábra:

Megjegyzések:

  • Lunord és a gnómok nem fognak szerepelni az új részben.Ennek okai az "Ardania történelme"sorozatból fognak kiderülni.
  • A Paladin átköltözik Dauros szentélyébe, a Warrior of Discord szintén kikerül a játékból, a Monk pedig alap guildet kap, hogy templom nélkül is össze tudjuk állítani a hagyományos harcos-íjász- zsivány-gyógyító fantasy RPG csapatunkat az új partyrendszer segítségével.
  • Fontos megjegyezni, hogy az ábra az eddig napvilágra került információk alapján készült és könnyen lehetséges, hogy a végleges verzióban nem pontosan ez lesz a helyzet.

Címkék: karakter játékmenet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Valakinyolc 2009.09.11. 21:15:59

"a Warrior of Discord szintén kikerül a játékból"

Neeeee..a kedvenc hősöm a solarus(így hívták?:D) mellett. Lunordban a botos emberkék voltak? Mert emlékszem a kiegben csak egy olyanom maradt és azzal nyertem meg, egyedül lenyomta a főellenséget :D