Demó végigjátszás - videó

 2009.09.13. 08:13

Mivel sokaknak sokfelé gondja akadt a demó pályával ezért felvettem egy lehetséges végigjátszást és feltettem youtubera.

Nem egy perfekt végigjátszásról van szó, és nincs benne semmi különlegesség, eredetileg csak az elejét akartam feltenni az építkezési sorrend szemléltetése miatt, de aztán felgyorsítottam ötszörösre a játékot és így nem lett olyan hosszú a többi se ezért feltöltöttem az egészet.

Nem HD, ahhoz sajnos kevés az otthoni feltöltésem.

Címkék: videó demó végigjátszás játékmenet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valakinyolc 2009.09.13. 13:32:58

Köszi, én is hasonlóképpen csináltam, csak több tornyot raktam és mindenkit partyba szedtem. Kár, hogy csak 75 nap a limit, még a magic bazaart sem tudtam megnézni mert lerombolták a wizard's guildet :(

Soloriens 2009.09.13. 15:14:06

Köszi szépen, sokat segített...
Az elején látom nem hoztál ki minden csávót, és kovácsod és ouposztod is előbb volt mint kocsmád... nálam fordítva volt, és mindíg pénzgond volt. Fentartom hogy az eleje eléggé ki van centizve.

Valakinyolc 2009.09.13. 17:25:31

Nah sikerült megcsinálni templomok nélkül, úgy, hogy csak wizardokkal kezdek az elején :D igaz kellettek a towerek de 5. szint felett a varázslóim fél hp alá sem mentek soha, cleric nékül sem. Az egyik dwarfom egyedül tankolt 2 medvét a végén :D

Ja igen és a 20. nap környékén, amikor leraktam a warriors guildet, már egyből meghalt az összes, szóval a heroim :
3 tolvaj, 3 dwarf, 3 wizard és 3 cleric ^^
süti beállítások módosítása